G-S51MHDEDXY המדריך לבחירת הספה המושלמת
top of page

המדריך לבחירת הספה המושלמת

המדריך האולטימטיבי לבחירת הספה המושלמת

בין אם אתם עוברים דירה ומתחילים מהתחלה או שפשוט הגיע הרגע להתחדש, בחירת ספה חדשה לבית יכול להיות תהליך מרגש גם אם לפעמים מבלבל או אפילו קצת מייאש.

העיצובים המגוונים והמבחר שנדמה אין סופי בהחלט יכולים להשפיע על מהירות קבלת ההחלטות על מה שיהיה, ככל הנראה, אחד הרהיטים הכי גדולים שתרכשו.

אז במיוחד בשבילכם הכנו את המדריך השלם, צעד אחרי צעד, לבחירת הספה המושלמת שתככב בסלון שלכם.


טיפ ראשון – 50 גוונים של אפור

אנחנו רוצים להתחיל ממה שאמור להיות דווקא בסוף – צבע, דווקא כדי לנטרל את ההשפעה של הרושם הראשוני של הדבר הראשון שבולט לעין בזמן בחירת הספה.

אנחנו יודעים שזה יכול להיות מאתגר, אבל נסו לשים את הצבע בצד. אין ספק בכלל שיש לו חשיבות מכרעת בעיצוב הסופי והתאמה לחלל, אבל הוא גם מסיח את תשומת הלב שלנו מהמון פרטים חשובים אחרים. אנחנו יכולים להתאהב בספה שבכלל לא מתאימה לנו רק בגלל הצבע שלה.

את כל ספות הבייסיק והיוקרה שלנו אפשר להזמין בבד לבחירה מקטלוגים רחבים של סוגי בדים וצבעים, ובדיוק מהסיבה הזו בחרנו לצבוע את כל הספות באתר שלנו באפור, כדי שתוכלו להתרכז במה שחשוב באמת. ומה חשוב באמת? הטיפ השני שלנו.


בתמונה: אותה הספה בדיוק, שלושה צבעים שונים. מה שחשוב זה המבנה, המידות והנוחות. (דגם ג'סטין)









טיפ שני – אמרו לנו מה קורה בסלון שלכם ונאמר לכם מי אתם

הסלון הוא הלב הפועם של הבית. כמעט תמיד הוא יימצא במרכז ונצטרך לעבור דרכו כדי להגיע לשאר החדרים. הוא צריך להכיל את כל יושבי הבית, כמו גם לארח מבקרים מזדמנים.

אופי הבית ייקבע את אופי הסלון וכתוצאה מכך את אופי הספה שלנו. חשבו קצת מה הפונקציות שהסלון ממלא, או שתרצו שימלא בחיי היום-יום שלכם וכך תוכלו לבחור את המבנה של הספה האידאלית בשבילכם.

הכוונה היא לא רק למידות הספה בסנטימטרים, שבהרבה מקרים הן נגזרת פשוטה של החלל איתו אנחנו עובדים, אלא גם לעיצוב הספה שנותן לה את אופי האמיתי שלה: עמוקה ורביצתית או אלגנטית ומהודקת? סגנון רומנטי עם הרבה בד או תפירה קרובה ונקייה? על הרצפה או על רגלים? ידיות עבות או דקיקות? שזלונג או דווקא הדום?

בבתים שהסלון בהם הוא מרכז ההתרחשות של הבית, הילדים מכינים שיעורי בית על שולחן האוכל, בני המשפחה חוגגים עם פיצות מול הטלוויזיה, מתכרבלים בחורף עם ספר טוב ואוהבים "לחיות בסלון" כמובן שנמליץ על ספות רביצה איכותיות.


ספת רביצה היא ספה עמוקה ורחבה יותר. לרוב יש לה ידיות רחבות, כריות מושב וגב רכות ונוחות, ובאופן כללי התחושה היא שאנחנו כאן להישאר.

יש לנו בפנטהאוז כמה דגמים של ספות רביצה ונרצה לציין שלוש שבעינינו הן מופלאות במיוחד:

בלום, דספרדו וקלאוד.


נתחיל מהתחלה ונשמור את הטובה ביותר לסוף. ספת רביצה מדגם בלום היא ספה עסיסית במיוחד. היא נראית כמעט כמו בלון או פוף גדול שיושב צמוד לרצפה ורק מחכה שתנחתו עליו אחרי יום עבודה ארוך ותדליקו את הנטפליקס.


לספת בלום כמו לכל הספות שלנו, יש מגוון מידות ואפשרויות הרכבה, החל מרוחב 2.60 מטרים, בשני עומקים שונים, בגרסה ישרה או פינתית עם או בלי הדום ושזלונג ועוד.




בתמונה: ספת בלום לצד נטפליקס אחרי יום ארוך.


ספה מדגם דספרדו היא ספת רביצה במראה רומנטי-כפרי. היא בדרגת קשיחות בינונית והיא מציעה חווית רביצה בסטייל אחר. עם שזלונג מפנק במיוחד או בגרסה ישרה ותלת מושבית, תמיד נוכל למצוא את הקומבינציה הנכונה שתתאים לערב נעים במיוחד עם כל המשפחה.


בתמונה: ספה דספרדו דרמטית-כפרית עיצוב: סלי צ'פרק








גולת הכותרת והספה הכי נוחה שאי פעם ישבנו עליה, היא ספת פרימיום שהשם שלה כבר מעיד את כל מה שצריך לדעת עליה. ספת קלאוד מבית טימות'י אולטון וסטודיו האלו אסיה, היא ללא ספק הבחירה האולטימטיבית לאוהבי הרביצה.

כפי שלקוחה שלנו תיארה: "זה כמו להעביר את חדר השינה לסלון". מככבת כדרך קבע באולם התצוגה בהרצליה, הספה הזו אמנם תמימה למראה אבל מסתירה עולם של רכות, כריות גב ומושב במילוי נוצות רכות, מראה פשוט ונקי, צריך לשבת כדי להאמין.

ניתן להזמין במגוון מידות, בדים וקומבינציות והחל מ-16,500 ₪ לספה ברוחב 1.93 מטרים



בתמונה: ספת קלאוד – מראה תמים, נוחות בלתי נתפסת



לבתים עם אופי מסוגנן ומהודק יותר, נמליץ על ספות עם ריפוד צמוד ורגליים דקות, כך לדוגמה ספת ג'סטין, ספת סברבן וספת KOS. אלו ספות עם עיצוב נקי, שאינן יושבות על הרצפה, עם ידיות דקות יותר ועומק הספה קטן יותר לטובת ספה במראה מורם ואסוף אלגנטי או מודרני.


בתמונה: סלון מדגם ג'סטין



בין כל אלו למי שמחפשים ספות במראה ותחושה קלאסית יותר, כזה שיכול להתאים לכל עיצוב ואופי, פשוט ספה - נוחה וביתית נמליץ על לוקסמבורג, סלמקה וגוואדלופה.


בתמונה: סלון מדגם סלמנקה | עיצוב: סלי צ'פרק | צילום: שני זילברשטיין





469 צפיות
bottom of page