מדיניות משלוחים והחזרות
Terms &
אנו ומשתדלים לספק את המוצרים שהוזמנו במסגרת הזמן שהוקצב, יחד עם זאת לעיתים נגרמים עיכובים שאינם תלויים בנו, במיוחד בזמנים טרופים אלו כשמגיפת הקורונה משתוללת ברחבי העולם.
אנו פועלים על פי חוק הגנת הצרכן בכל הנוגע להחזרות, החלפות ובאופן כללי משתדלים לפעול בהוגנות כלפי הלקוחות שלנו כפי יכולתנו.
בעמוד זה תמצאו את מדיניות המשלוחים וההחזרות המלאה שלנו.
אם יש לכם שאלות נוספות נשמח לעזור בטלפון: 03-6830913
מדיניות משלוחים והחזרות המלאה
Terms &
אספקה ומשלוחים
1. אספקת המוצרים לרוכשים מתבצעת באמצעות חברות שליחויות לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה.
2. במידה ויש תשלום על משלוח המוצר, סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.
3. תוספות משלוח מיוחדות יתומחרו בנפרד מול חברת המשלוחים כמו: הובלה והרכבה של מיטה, פינוי מוצר ישן, העלאה במדרגות מקומה שלישית ומעלה, שירותי מנוף, פריטים חריגים בגודלם וכו'.
4. החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות, יחד עם זאת, בכל בעיה ניתן ליצור עמנו קשר בכתובת: daniel@changeyourattitude.co.il או בטלפון 054-5682286 ונעשה הכל כדי לסייע.
5. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורי חלוקה בהתאם למפת אזורי החלוקה של דואר ישראל או חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
6. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
2. בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. הזיכוי יבוצע באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים). מוגבל ל-3 החזרות רציפות.
* ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי בניכוי 5% מערך הפריט או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.
* ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית - תוך 14 יום מקבלתו.
* זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד 3 חודשים (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי/ Paypal.
3. אופן החזרת הפריטים - הלקוח יחזיר עצמאית את הפריט חזרה לחברה או דרך חברת ההובלה בעלות שנקבעה במעמד ההובלה המקורית.
4. החזרתם מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח- הזול מביניהם. במידה ויבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.
בקיצור
החזרות
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח ללא עלות נוספת. ביטול לאחר קבלת הסחורה אפשרי בתוך 14 יום מקבלתה ו-7 ימי עסקים על מוצרים במבצע. יינתן זיכוי כספי בניכוי 5% מערך הפריט או 100 ש"ח הנמוך מבניהם עבור סחורה שלא נעשה בה שימוש ושאין בה פגם.
עלות ההובלה
עלות ההובלה מצוינת בעת תהליך ההזמנה לפי אזור המגורים. תוספות מיוחדת כמו: הובלה והרכבה של מיטה, פינוי רהיט ישן, העלאה במדרגות מקומה שלישית ומעלה ושירותי מנוף, יתומחרו בנפרד מול חברת ההובלה.
זמני אספקה
במידה ובפריט נמצא במלאי זמן האספקה הינו תוך 14 ימי עסקים מרגע התשלום.
במידה והפריט אינו במלאי ניצור עמכם קשר כדי לעדכן בנוגע לזמני אספקה שעשויים לנוע בין חודשיים לארבעה. לא מתאים לכם? תמיד אפשר לבטל.