G-S51MHDEDXY טיפים לשימוש נכון ותחזוקת הספה שלכם
top of page

טיפים לשימוש נכון ותחזוקת הספה שלכם

ספת רביצה מדגם אנטוורפ בבד כביס | עיצוב: חגית קן דרור | צילום: שי אפשטיין


כשקונים רהיט איכותי באמת, אפשר להיות רגועים שתהנו ממנו זמן רב. יחד עם זאת, כדי לשמור על נוחות ומראה הספה שלכם במצב הטוב ביותר, אנו ממליצים לקרוא את הטיפים השימושיים והמידע החשוב במדריך זה.


במהלך השבועות הראשונים לשימוש, הספה תעבור תהליך "התרגלות" ("Settle in"). הכריות יתרככו מעט עם השימוש וכך הישיבה תהפוך לנוחה יותר. ייתכן שציפויי הכריות יראו כאילו הם מעט מתקמטים בתהליך אך גם זו תופעה שתעבור לאחר מספר שבועות של ישיבה על הספה.

אם תשמרו על שגרה של מתיחה והתפחה על שולי הספה, הידיות וכריות המושב והגב, תוכלו לצמצם הופעת קמטים, גושים או בליטות (סרטון הדרכה בהמשך). כך הספה שלכם תיראה במיטבה ותשפרו הנוחות והעמידות שלה.


דברים שספות לא אוהבות:


-        כשיושבים ונשענים עליהן לא נכון – אנחנו יודעים שזה אולי ישמע מעט דרמטי, אבל זה חשוב!

יש לשבת או לשכב על כריות המושב בלבד. אין להשתמש בידיות, בגב הספה או בכריות הגב כמושב, ואין להישען עליהם עם מלוא משקל הגוף או לקפוץ עליהם. פעולה זו עשויה לגרום לנזק לחיבורים במבנה הספה והכריות ומבטלת את האחריות היצרן.



-        חפצים חדים – כמו מפתחות, צעצועים, תכשיטים ואבזמי נעליים או עקבים, עשויים לגרום לנזק מידי לספה כמו משיכה ופרימה של חוטים, שחיקת הבד וגם קרעים. במקרה כזה תוכלו ליצור קשר עם החנות ולהזמין כיסוי חדש בתשלום נוסף. ניתן לנסות להעלים חלק מנזקי השריטות על ידי שימוש במברשת סיבים עבה (סרטון הדרכה בהמשך)


-        שריטות בעלי חיים – מומלץ לרכוש מוצרים ייעודים כמו עמודי גירוד כדי למנוע מחיות המחמד שלנו לפגוע בבד ומבנה הספה. הייתה לנו לקוחה שנשבעה שאת בד הקטיפה החתולים שלה אף פעם לא מצליחים להרוס.

 



-        קרבה למקורות חימום כמו רדיאטור, מפזר חום או תנור – עלולים להרוס את הגמישות, להמס ואפילו לשרוף את הבד ואת הריפוד שמתחתיו ולהיות סכנת התלקחות מהירה. הקפידו להרחיקם מרחק בטוח כדי למנוע אסון.






-        שמש ישירה – כאשר מדובר בריהוט פנים, הבד אינו מכיל מסנני קרינה ולכן חשיפה ישירה לקרני השמש עשויה לגרום לדהייה של צבע בצורה לא סימטרית. יש לקחת זאת בחשבון כאשר בוחרים את הבד, ולנסות למצוא פתרונות הצללה או לקחת מראש צבע בהיר, במידה ואתם אוהבים חדרים שטופי שמש.

 


-        מים – כל ספות הבייסיק שלנו, גם בגרסת ריפוד החוץ, אינן אוהבות חשיפה למים. המילוי שלהן לא בנוי להתמודד עם כמויות גדולות של מים ולכן יש להשתמש במגבון או מטלית לחה כדי לנקות כתם נקודתי, או להוריד את הכיסויים במידה וניתן, ולרחוץ אותם. במידה ותרצו למקם את הספה בחוץ יש לוודא כי יש קירוי מלא כדי להימנע מהיווצרות רטיבות ועובש

 

 

שלושה סרטונים לתחזוקת ספות מאת יצרן ספות הבייסיק שלנו:


  1. איך להחזיר את החיות, הצורה והמילוי לכריות הגב על ידי התפחה נכונה שלהן:



2. הדרך הנכונה לרענן ולהחליק את כריות המושב:




3. כיצד לטפל בשריטות קלות בבד הריפוד בעזרת מברשת עם סיבים עבים:

(לא רלוונטי לבד ארוג ועוד טבעי או מעורב)


47 צפיות
bottom of page